فروش و افتتاح حساب پی پال وریفای شده
خدمات پی پال، پرداخت پی پال، فروش حساب پس پال

Paypal Account (Verified) | epay.ir

افتتاح حساب پی پال وریفای

★ دست کم دارای بیست مورد تراکنش خروجی و شش مورد دریافت وجه

★ شروع قیمت ها از ۱۷۹,۰۰۰ تومان

ميدان انقلاب - خ منيری جاويد - پ 61
شرکت لوح رایانه - تاسیس ۱۳۸۲
تلفن (تهران): 66484852,53,54,55,56
واتس آپ: 09190081154 / تلگرام: 09190081154

حساب پی پال برای نقد کردن در آمد های ارزی
نقد کردن درآمد ارزی
فروش حساب پی پال با قابلیت نقد شدن و تبدیل شدن به ریال مناسب برای دریافت درآمدهای ارزی اینترنتی فریلنسرها و کسانی که برای شرکت های خارجی آنلاین کار میکنند و دریافت ارزی دارند.
آآگاهی بیشتر
حساب وری فای شده پی پال
وریفای شده
حساب های پی پال شرکت لوح رایانه، بی درنگ پس از ایجاد، برای افزایش کارائی اکانت در جهت دریافت و ارسال راحت تر و امن تر، نخست وریفای گردیده، سپس تراکنش ها انجام شده اند.
آگاهی بیشتر
حساب پی پال با سابقه تراکنش ورودی و خروجی
سابقه تراکنش
برجسته ترین نکته در حساب پی پال، سابقه ارسال و دریافت وجه است، حساب پی پال شرکت لوح رایانه، دست کم دارای بیست مورد تراکنش خروجی و شش مورد دریافت وجه هست.
آگاهی بیشتر
حساب پی پال آماده تحویل
آماده تحویل
شروع قیمت حساب پی پال از ۱۷۹,۰۰۰ تومان به بالا میباشد، این حساب ها از پیش ایجاد شده بوده و آماده تحویل می باشند، تحویل در همان روز به صورت حضوری یا غیرحضوری .
آگاهی بیشتر

دوشنبه ، 10-2-1403

پی پال بزرگترین واسط مالی در خرید و فروش های آنلاین و تجارت الکترونیک می باشد و بهترین و سریعترین روش دریافت پول می باشد، در لحظاتی چند میتوانید مبلغی را دریافت کنید. اگر نیاز به روشی برای دریافت پول از خارج از ایران و یا قصد دارید از حساب پی پال به عنوان یک درگاه پرداخت استفاده نمایید، دارید ، نخستین گام افتتاح اکانت وریفای شده پی پال است. لازم به ذکر است داشتن حساب پی پال برای شهروندان ایرانی ممکن نیست، ایجاد حساب پی پال وری فای از معتبرترین کشورهای دنیا یکی از خدمات شرکت لوح رایانه می باشد.

نقد کردن درآمد ارزی

اگر فریلنسر هستید و درآمد ارزی و دلاری دارید، و به سبب تحریم و محدودیت های بانکی، برای دریافت درآمد خود در درون کشور و تبدیل آن به ریال دچار دشواری های فراوانی هستید، می‌توانید به راحتی از طریق سایت نقد کردن درامد ارزی (شرکت لوح رایانه) نسبت به نقد کردن درآمد ارزی خود با بالاترین نرخ تبدیل اقدام نموده و برابر آن را به صورت ریالی دریافت نمائید

قیمت حساب پی پال

قیمت حساب پی پال آغاز از ۱۷۹,۰۰۰ تومان به بالا می باشد، برای آگاهی از قیمت دقیق حساب بنابر نیاز شما با ما تماس بگیرید.

خرید با نرخ روز

 با مناسب ترین نرخ برابری، درآمد دلاری و یورویی نقد خواهد گردید.

نقد کردن درامد ارزی می تواند به دو طریق انجام شود

روش نخست:

شما در یک سایت خارجی درامد دارید ولی حساب ارزی ندارید در این حالت ما حساب پی پال خودمان را در اختیار شما قرار می دهیم و شما آن را در اختیار سایت مربوطه قرار میدهید سپس بعد از انتقال به حساب های ما و خرج شدن آن مبلغ اقدام به تسویه ریالی به شما مطابق قوانین سایت می نماییم.

توجه داشته باشید برخی از حساب های پی پال موقع انتقال وجه، از گیرنده (ما) کارمزد کسر می کنند ، ما مقدار دریافتی خالص را با شما تسویه خواهیم کرد.

روش دوم:

شما خودتان یک حساب پی پال خریداری می کنید، در این حالت پس از واریز پول به حسابتان ، شما این اختیار را دارید این وجه را به ما بفروشید و یا به هرگونه دیگری نسبت به خرج کردن یا واگذاری آن اقدام نمایید.

در چه سایت هایی میتوانم درآمد ارزی داشته باشم؟معرفی سایت های بزرگ فریلنسر

سفارش خرید حساب پی پال وریفای شده

همانگونه که آگاه هستید، افتتاح حساب پی پال از ایران شدنی نبوده و سیستم های دگرگونی آ ی پی نیز راه پر ریسکی برای افتتاح حساب می باشد، و همچنین برای وریفای پی پال نیاز است که کارت های اعتباری ویزا یا مسترکارت که مناسب پی پال باشند (هر مستر کارت و یا ویزاکارتی مناسب وری فای کردن پی پال نیست) در اختیار داشته باشید. اما به دلیل تحریم ایران، امکان افتتاح حساب در بانک های خارج از کشور و دریافت ویزا و مسترکارت برای ایرانیان وجود ندارد. برای گریز ازاین مشکل و دستیابی به یک اکانت وری فای شده پی پال، می توانید از حساب هایی که به سفارش شرکت لوح رایانه از راه واسطه ها دردیگر کشورها افتتاح و به خوبی وریفای گردیده اند ، بهره جویید .


مزیت های وریفای اکانت پی پال :

وریفای کردن حساب پی پال در اصل اکتیو سازی اکانت بوده که گزینه های بیشتری را برای تراکنش های پرداخت و دریافت پیش روی شما خواهد گذاشت و همچنین بسیاری از کارفرمایان و ارسال کنندگان وجه به اکانتهای غیر وریفای اعتماد نداشته و حاضر به تعامل با اکانت های غیر وری فای شده نیستند و آن را قبول نمیکنند. وری فای کردن و وضعیت تأیید شده ، افزون بر ایجاد شرایط امن تری، اعتماد بیشتری را برای حساب پی پال در بازار تراکنش های مالی برای شما به ارمغان می آورد. هنگام پرداخت وجه، حساب پی پال تأیید شده شما می تواند به طور مستقیم از حساب بانکی یا کارت نقدی یا کارت اعتباری شما در زمان انجام پرداخت ها پول برداشت نماید. برداشت از اکانت پی پال در صورتی که شما پس از افتتاح حساب پی پال، آن را وریفای نکنید، امکان پذیر نمی باشد.

سفارش خرید حساب پی پال وریفای شده

verified4
پی پال

سابقه تراکنش

دارای ده ها مورد تراکنش خروجی و دریافت وجه

مهمترین مسئله در یک حساب پی پال ،سابقه های ارسال و دریافت وجوه می باشد ، این سابقه تراکنش های ورودی و خروجی نمایانگر سلامت حساب در زمان ارائه می باشد

دست کم پنج سابقه دریافت وجه:

این اکانت ها دست کم پنج سابقه دریافت وجه نیز دارند (معمولا مربوط به دو ماه پیش و قابلیت دریافت وجه اکانت در وضعیت های متفاوت کاملا بررسی و تایید شده)

دست کم دوازده تراکنش خروجی:

حسا ب هائی که توسط شرکت لوح رایانه ارائه میگردد دست کم دوازده تراکنش خروجی داشته که شامل خرید از وبسایت ها و پرداخت مستقیم به دیگر اکانتها میباشد. (قابلیت پرداختی اکانت در وضعیت های متفاوت کاملا بررسی و تایید شده)،

سفارش خرید حساب پی پال وریفای شده

حساب های ارائه شده، از پیش آماده شده بوده و کارهای مقدماتی آن ( افتتاح حساب، ورفای کردن، واریز وجه به آن، خارج کردن پول از آن) مدت ها پیش به پایان رسیده است (دست کم یک ماه پیش)،

زمان تحویل بسته به زمان دریافت سفارش غالبا در همان روز کاری می باشد،

اکانت ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری قابل واگذاری میباشند.

سفارش خرید حساب پی پال وریفای شده

delivery

این اکانت برای چه کسانی مناسب است؟

این اکانتها بیشتر مناسب افرادی است که دریافت وجه دارند، یعنی قرار است از سایتی برای آنها پول واریز شود، بطور مثال برای کسانی که برای شرکت های خارجی سایت طراحی میکنند و پول طراحی را از طریق پی پال دریافت میکنند، ولی اگر شما میخواهید به سایتی یا فردی از طریق پی پال پول بپردازید، به شما توصیه میکنیم، این پرداخت را از طریق اکانتهای پی پال ما انجام دهید، در این روش ، شما احتیاجی به خرید اکانت پی پال ندارید، و ما به نیابت از طرف شما این وجه را پرداخت میکنیم، این روش ارزانتر و مطمئنتر میباشد.

روش خرید اکانت پی پال از شرکت لوح رایانه؟

مبلغ 49,000 تومان برای اکانتهای سری B ویا 119000 تومان برای اکانتهای سری A (ویژگی اکانت های سری A این است در صورت لیمیت شدن شانس ریکاوری پول داخل اکانت بیشتر است) به یکی از حسابهای بانکی واریز می کنید، (جهت دریافت شماره حسابهای بانکی اینجا را کلیک کنید) فرم سفارش آنلاین برای خرید اکانت پی پال که در دنباله این صفحه است را پر کنید، مشخصات و سایر جزئیات اکانت برای شما ایمیل میگردد.

آیا این اکانتها ایرانی هستند؟ (حساب پی پال در ایران)

خیر، با توجه به اینکه پی پال به کشورهای تحریم شده، سرویس ارائه نمی دهد، ایجاد حساب پی پال در ایران امکان پذیر نیست، این اکانتها از خارج از ایران تشکیل شده.

آیا پی پال کارت دارد؟

خیر، پی پال اکانت است و هویت فیزکی ندارد، همانند اکانت یاهو.

اکانت چند روزه به دست ما می رسد؟

با توجه به زمانی دریافت سفارش، همان روز یا ماکزیموم یک یا دو روزه.

چه کسانی اکانت پی پال میخرند؟

این اکانتها مناسب افرادی است که دارای درآمد از طریق شرکت و یا موسسات خارجی می باشند، از این اکانتها برای دریافت درآمدشان استفاده میکنند، همانند کسانی که برای شرکتهای خارجی برنامه نویسی و یا طراحی سایت میکنند و یا کسانی که در ebay خرید فروش می کنند و یا کسانی که قصد فروش محصول روی وب سایتشان را دارند.... ولی کسانی که صرف قصد پرداخت پی پال را دارند، مثلا خرید کتاب و جزوات دانشگاهی و یا عضویت در کتابخانه های آنلاین و ... که مستلزم پرداخت هزینه آن از طریق پی پال می باشند، توصیه میگردد بجای خرید اکانت پی پال از سیستم " پرداخت از طریق اکانتهای شرکت لوح رایانه " اقدام کنند.(برای پرداخت پی پال با اکانت ما، اینجا را کلیک کنید...)

آیا میشود این اکانت را روی سایت برای فروش کالا یا سرویس قرار داد؟

بله، از این اکانت برای فروش کالا روی وب سایت میتوان استفاده کرد.

پس از خرید اکانت پی پال به ما چه چیز داده میشود؟

username و PassWord پی پال + username و PassWord ایمیل متصل به آن

آیا پس از خرید اکانت امکان دارد دسترسی سازنده اولیه و ارائه دهنده، را به اکانت قطع کرد؟

تفاوت حساب پی پال وری فای با unverify چیست؟ بطور خلاصه میتوان گفت که محدودیت های حساب unverify آنقدر زیاد است که عملا نمی شود با آن کار کرد.

تفاوت حساب پی پال وری فای با unverify چیست؟

تفاوت حساب پی پال وری فای با unverify چیست؟ بطور خلاصه میتوان گفت که محدودیت های حساب unverify آنقدر زیاد است که عملا نمی شود با آن کار کرد.

حسابی که به ما ارائه می شود چه ویژگیهائی دارد؟

این حساب از نوع پی پال وری فای با سابقه ترنس اکشن خروجی میباشد.

مزیت داشتن سابقه spend یا ترنس اکشن خروجی چیست؟

مزیت داشتن سابقه spend یا ترنس اکشن خروجی چیست؟ مهمترین مسئله در یک اکانت پی پال سابقه ارسال وجه است، پی پل در زمان دریافت وجه کمترین برسی را انجام می دهد، بنابر این غالبا هر چقدر پول میتواند به آن وارد گردد ولی مشکل زمانی پیش می آید که بخواهید اولین سنت آن را خرج کنید (send) . در اکانتهای غیر معتبر هرگز نمی توان وجهی را خارج کرد. حسا بهائی که برای شما ایجاد میگردد دارای یک ترنس اکشن ورودی و یک ترنس اکشن ارسالی است.

آیا حساب پی پال دارای محدودیت زمانی است (مثلا یک ماهه، سه ماهه، .....) ؟

آیا حساب پی پال دارای محدودیت زمانی است (مثلا یک ماهه، سه ماهه، .....) ؟ خیر، بر اساس گفته های سایت پی پال هیچگونه محدودیت زمانی برای اکانت پی پال وجود ندارد.

چگونه کسی می تواند به حساب پی پال ما پول واریز کند؟

چگونه کسی می تواند به حساب پی پال ما پول واریز کند؟ واریز پول به پی پال از طریق ارسال مستقیم یا send money و .... می باشد، برای واریز پول، شما کار خاصی انجام نمی دهید، جز دادن ایمیل پی پالتان به واریز کننده، این فرستنده است که از طریق سیستم پی پال خود، به حساب پی پال شما پول واریز می نماید.

چگونه موجودی داخل اکانت پی را می توان نقد کرد؟

چگونه موجودی داخل اکانت پی را می توان نقد کرد؟ با توجه به عدم رابطه رسمی پی پال با ایران به واسطه مسائل تحریمی، امکان نقد کردن مستقیم وجود ندارد ولی با توجه به گستردگی پی پال خریداران فراوانی را برای موجودی پی پال می توان یافت، شرکت لوح رایانه نیز در بیشتر اوقات خریدار موجودی پی پال می باشد، قیمت تقریبی خرید در حال حاضر حدود 5 تا 10 درصد زیر قیمت روز دلار آزاد می باشد. پس از دریافت ایمیل پی پال مبنی بر واریز پول به حساب پی پال شما، آن را برای ما forward میکند (info@epay-ir.com )، روش ها و شرایط خرید را برایتان ارسال میکنیم.

قیمت خرید دلار پی پال چند است؟

قیمت خرید دلار پی پال چند است؟ قیمت تقریبی خرید در حال حاضر حدود 5 تا 10 درصد زیر قیمت روز دلار آزاد می باشد.

چگونه متوجه شویم پولی به حساب ما آمده ؟

چگونه متوجه شویم پولی به حساب ما آمده ؟ این واریزی در بخش history اکانت پی پال نمایان است، ولی راه ساده تر و بدون نیاز به لاگین داخل اکانت پی پال چک کردن ایمیل متصل به پی پال است، در صورتی که وجهی به حساب پی پال شما واریز گردد بلافاصله از طرف پی پال یک ایمیل برای شما ارسال میگردد که حاوی شماره ترنس اکشن (تراکنش) و جزئیات زیر می باشد ،(همانند عکس زیر) که در آن فرستنده می باشد، و شامل ترنس اکشن آی دی و مبلغ واریزی است.

حساب پی پال چیست؟

حساب پی پال چیست؟ حساب پی پال یا اکانت پی پال یک حساب کاربری مجازی همانند اکانت های ایمیل می باشد، که بخشهای اصلی آن: پروفایل شخصی که حاوی نام ، آدرس ، .... افتتاح کننده حساب است History هیستوری یا سابقه های ترنس اکشن های مالی Send Money ارسال یا فرستادن یا حواله کردن پول Request Money درخواست پول Merchant Services که خدمات جانیب پی پال و بخشهای حرفه ای تر ان می باشد. Notification یا تابلو اعلانات ، که اطلاعیه ها و هشدارهای پی پال را به صاحب حساب نمایش میدهد.

شماره حساب پی پال چیست؟

شماره حساب پی پال چیست؟ ایمیلی که طی آن اکانت باز شده همان "شماره حساب پی پال است" ، برای نمونه Stive@******.com ، این همان یوزرنیم پی پال (Paypal Username) است که برای واریز به دیگری ارائه شود.

دلار پي پال چيست؟

دلار پي پال چيست؟ اصلاح رایج "دلار پی پال" به موجودی داخل اکانت یا بالانس آن میگوید، این بالانس یا تتمه حساب می توانید به دیگر ارزها همانند یورو، پوند، دلار کانادا، دلار استرالیا، لیر ترکیه، .... باشد.

[ninja_form id=4]
افتتاح-اکانت-وریفای-شده-پی-پال
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com